Dag 20 : Denver - Washington - Brussel

29 juli 2011

Om 7 u 30' vertrekken we naar de luchthaven.
Auto inleveren en met de shuttle naar de vertrekhal verloopt zoals gewoonlijk erg vlot.
Bagage afgeven en security nemen ook maar 30' in beslag.

We hebben nu mooi de tijd om rustig te ontbijten.
Ja maar dan wel nadat we een nieuwe rugzak voor mij gekocht hebben. Plots midden in de wandelgang, besluit de rits er de brui aan te geven. Bijna alle spullen op de grond. Zo goed als gaat alles weer in de rugzak en op weg naar een bagagewinkel. Ik koop een nieuwe rugzak en zet mij op een bankje tegenover de winkel om de inhoud van de oude in de nieuwe rugzak te steken. Wanneer ik opsta om de oude rugzak in de vuilbak te gooien, staan er plots veiligheidsmensen bij me. Ik doe het relaas en gelukkig komt de man van de winkel me snel te hulp. Sorry, maar wij doen ook alleen maar ons werk, is voor de veiligheid van iedereen. Slotsom, ik mag mijn oude rugzak dus niet weggooien. Dan schiet de verkoper mij weer te hulp, ik mag de oude rugzak bij hem in de winkel achterlaten.
Pff, dat was dus niet echt mijn beste idee om op een luchthaven met rugzakken te zitten prullen en dan nog iets te willen achterlaten in een vuilbak.

Even bekomen bij een kop koffie en een lekker ontbijt.

De vlucht naar Washington vertrekt mooi op tijd en ook onze aansluitende vlucht geeft geen problemen.


De volgende dag, op 30 juli, landen we om 7 u 30' in Brussel.


Het waren 3 fantastische weken. Op de meeste plaatsen was ik vroeger al maar het was zeer fijn om na bijna 15 jaren terug in deze gebieden te zijn.
In totaal reden we 3352 mijlen. We deden 6 staten aan tijdens deze vakantie.